camillasscrapberoende.blogg.se

Hej! Jag heter Camilla.Bor i villa i Vittsjö tillsammans med min man och våra 3 barn, (Nova, Neo och Li). Jobbar på Axfoods Kundsupport. Jag blev 2012 neddragen i scrapbookingträsket av min granne. *sss* Sedan dess är jag fast. :) Jag scrappar när jag får tid. Är svårt med tiden när man har tre små barn hemma, men jag TAR mig helt enkelt tid. :) Min stoooora passion inom scrapbooking är nog Magnoliastämplar. Haha! Så varje gång det kommer en ny kollektion blir man fattig. ;) Började med att måla med ProMarkerpennor men har nu gått över till DistressInk refill eller dynor. Älskar den lite mer antika stilen som man lättare får med distresserna än med ProMarkers, Önskar er en underbar dag!!!

Album

Publicerad 2014-04-09 20:26:27 i Allmänt,

Hej på er! :) 
 
Ursäkta att det dröjt mellan mina inlägg men har haft lite fullt upp. 
 
Idag blir en liten bildspecial på mitt allra första album ever! Jag blev så inspirerad av Lillian uppe i Sthlm på scrap & Pearl.  :) Hon gör ju helt underbara saker! Så hon är iaf min albumguru! ;) 
 
Här är bildserien:
 
Detta tog tid att göra men det var det värt. :) 
Stommen är av tjock chipboard jag köpt hos Roxstamps. Sen är även glashalvkulorna därifrån å likaså blommorna och charmsen. 
 
Önskar en en underbar kväll! <3 
 
Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela