camillasscrapberoende.blogg.se

Hej! Jag heter Camilla.Bor i villa i Vittsjö tillsammans med min man och våra 3 barn, (Nova, Neo och Li). Jobbar på Axfoods Kundsupport. Jag blev 2012 neddragen i scrapbookingträsket av min granne. *sss* Sedan dess är jag fast. :) Jag scrappar när jag får tid. Är svårt med tiden när man har tre små barn hemma, men jag TAR mig helt enkelt tid. :) Min stoooora passion inom scrapbooking är nog Magnoliastämplar. Haha! Så varje gång det kommer en ny kollektion blir man fattig. ;) Började med att måla med ProMarkerpennor men har nu gått över till DistressInk refill eller dynor. Älskar den lite mer antika stilen som man lättare får med distresserna än med ProMarkers, Önskar er en underbar dag!!!

min egen fågelholk

Publicerad 2014-04-20 21:30:16 i Allmänt,

Hej!
 
Köpte kitet till fågelholken på Roxstamps. :) Nu kan äntligen mina sockerbitar föröka sig. ;) Hihi! 
 
 
Såhär blev den. :) I kitet ingick den extra tjocka chipboarden, fötter, 2 st hörn (ett av dom ser du ovanför hålet) och självklart en bra beskrivning. :)
 
 
 
Här på baksidan valde jag att sätta det andra hörnet.
 
 
Förstärkte hörnen på taket med metalhörnor så att det inte ska skavas. Pappret är fr Bildmålarna. Höll nere dekorationerna för jag tyckte pappret var så fint. Hihi! 
 
Ha en fortsatt bra kväll så ses vi snart igen! 
 
Kram på er! 💖💖💖

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-04-20 21:58:22

Men så söt och pappren är verkligen gudomliga.

Kram Johanna.

Svar: Ja visst är dom. :) Älskar dom! ;)
Camilla Johannesen

Postat av: Susy

Publicerad 2014-04-21 18:28:43

Underbart vacker fågelholk!!!!

KRAM SUSY

Svar: Tack kära du!
Camilla Johannesen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela