camillasscrapberoende.blogg.se

Hej! Jag heter Camilla.Bor i villa i Vittsjö tillsammans med min man och våra 3 barn, (Nova, Neo och Li). Jobbar på Axfoods Kundsupport. Jag blev 2012 neddragen i scrapbookingträsket av min granne. *sss* Sedan dess är jag fast. :) Jag scrappar när jag får tid. Är svårt med tiden när man har tre små barn hemma, men jag TAR mig helt enkelt tid. :) Min stoooora passion inom scrapbooking är nog Magnoliastämplar. Haha! Så varje gång det kommer en ny kollektion blir man fattig. ;) Började med att måla med ProMarkerpennor men har nu gått över till DistressInk refill eller dynor. Älskar den lite mer antika stilen som man lättare får med distresserna än med ProMarkers, Önskar er en underbar dag!!!

sekretär i vintagestil

Publicerad 2015-01-12 21:47:38 i Allmänt,

 
Hej!
 
Gud va länge sen d va jag bloggade. Men nu så. 
Denna veckan har jag pysslat med denna lilla rackaren. ;) Det har varit huuur roligt som helst. Lite annorlunda. Tänkte först att det skulle vara en vanlig byrå men den idén utvecklades. :) 
 
 
Jag har byggt hela stommen i chipboard.
 
 
Jag har målat magnoliastämplarna med distress ink. 
Sekretären är klädd med Maja Designpapper.
Blommorna har jag kletat ner med lite konstsnö för att få den lite mer slitna känslan. ;) 
 
 
 
 
 
Hoppas ni tyckte om den och att vi ses snart igen! :) 
Kram på er! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela