camillasscrapberoende.blogg.se

Hej! Jag heter Camilla.Bor i villa i Vittsjö tillsammans med min man och våra 3 barn, (Nova, Neo och Li). Jobbar på Axfoods Kundsupport. Jag blev 2012 neddragen i scrapbookingträsket av min granne. *sss* Sedan dess är jag fast. :) Jag scrappar när jag får tid. Är svårt med tiden när man har tre små barn hemma, men jag TAR mig helt enkelt tid. :) Min stoooora passion inom scrapbooking är nog Magnoliastämplar. Haha! Så varje gång det kommer en ny kollektion blir man fattig. ;) Började med att måla med ProMarkerpennor men har nu gått över till DistressInk refill eller dynor. Älskar den lite mer antika stilen som man lättare får med distresserna än med ProMarkers, Önskar er en underbar dag!!!

Ett roooosa kort!

Publicerad 2014-04-15 20:47:28 i Allmänt,

Hej! 
 
Idag ska jag blogga ett kort jag gjorde till min dotters kompis som fyllde år i helgen. :) Ett riiiktigt flickkort om jag får säga det själv. ;) 
 
 
Här har jag målat Tildan fr Magnolian med distresser. Jag har maskat henne i 3 omgångar och EJ tagit ny stämpelfärg på stämpeln mellan. På så sätt får man de svagare linjerna. Slottet är även det ifrån magnolia. Molnen fr JoyCraft och så även ramen. Äääälskar den! Och det bästa är att den är lätt att få ut hel ur min BS. :) Aldrig fel. ;) 
 
 
 
Här kommer insidan.
 
Här har jag maskat ihop 2 magnoliastämplar. Bl.a väduren fr nya kollektionen. Och pappret är fr Gummiapan. Det fyndade jag uppe i Stockholm på Scrap and Pearleventet. :) 
 
Önskar er alla en underbar kväll!!! 💖
 
Kram på er! 

Kommentarer

Postat av: Susy

Publicerad 2014-04-15 20:50:18

Mycket fint kort !!!

Önskar dig en härlig påsk!

KRAM SUSY

Svar: Åh tack kära du! Önskar dig detsamma!!! 💖💖💖
Kram kram
Camilla Johannesen

Postat av: Lillian

Publicerad 2014-04-15 21:36:07

Åh va jag gillar "skuggorna" och jag ÄLSKAR slottet och ramen 💖 Jätte fint kort (som alltid) 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela