camillasscrapberoende.blogg.se

Hej! Jag heter Camilla.Bor i villa i Vittsjö tillsammans med min man och våra 3 barn, (Nova, Neo och Li). Jobbar på Axfoods Kundsupport. Jag blev 2012 neddragen i scrapbookingträsket av min granne. *sss* Sedan dess är jag fast. :) Jag scrappar när jag får tid. Är svårt med tiden när man har tre små barn hemma, men jag TAR mig helt enkelt tid. :) Min stoooora passion inom scrapbooking är nog Magnoliastämplar. Haha! Så varje gång det kommer en ny kollektion blir man fattig. ;) Började med att måla med ProMarkerpennor men har nu gått över till DistressInk refill eller dynor. Älskar den lite mer antika stilen som man lättare får med distresserna än med ProMarkers, Önskar er en underbar dag!!!

Alla hjärtansdagkort

Publicerad 2014-02-02 13:09:52 i Allmänt,

Hej!
 
Ja det är ju snart dags för alla💖 dag. :) Så har gjort ett par st än sålänge. :) 
 
 
Detta är till min käre Make. :) Ett trollerikort. Man drar i den översta rosa taggen så åker den blå ut med automatik. :) Stämplarna är målade med Distresser, textstämplarna är fr Roxstamps. Älskar hennes stämplar! 
 
 
En lite speciell vikning. :) Mycket enkel att göra. :) 
Stämpel fr Magnolia är bara min favorit i nuläget alltså! Bara älskar den!!!! 
 
 
Här är mallen jag hittade när jag googlade. (Lånad bild). 
 
Hoppas ni alla får en underbar alla💟dag!!! 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2014-02-02 22:39:57

Så fint, kul att du har med beskrivningen. Kul att du börjat blogga :)

Svar: Tack du Malin! Ja nu börjar d gå framåt. ;)
Camilla Johannesen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela