camillasscrapberoende.blogg.se

Hej! Jag heter Camilla.Bor i villa i Vittsjö tillsammans med min man och våra 3 barn, (Nova, Neo och Li). Jobbar på Axfoods Kundsupport. Jag blev 2012 neddragen i scrapbookingträsket av min granne. *sss* Sedan dess är jag fast. :) Jag scrappar när jag får tid. Är svårt med tiden när man har tre små barn hemma, men jag TAR mig helt enkelt tid. :) Min stoooora passion inom scrapbooking är nog Magnoliastämplar. Haha! Så varje gång det kommer en ny kollektion blir man fattig. ;) Började med att måla med ProMarkerpennor men har nu gått över till DistressInk refill eller dynor. Älskar den lite mer antika stilen som man lättare får med distresserna än med ProMarkers, Önskar er en underbar dag!!!

ännu ett alla💖dagkort

Publicerad 2014-02-03 21:44:22 i Allmänt,

Gjorde detta kortet i alla "hast". Tog "bara" ett par timmar. ;)
Jag hade redan färglagt Tildan med distresser. 
 
På denna bilden ovan ser ni blommor fr Roxstamps. De gröna kryllorna som sticker ut har jag tagit avklippta stjälkar fr blommorna. 
 
 
Tofsen kommer även den fr Roxstamps och den ljuvliga spetsen fr Pysseltagen.
 
 
Charmsen vet jag inte var den kommer fr riktigt. Men fjädrarna och taggen är fr Magnolia, molnen fr JoyCraft. Det lilla blinghjärtat kommer fr Roxstamps. 
 
Hoppas ni alla haft en bra dag! 
Kram på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela