camillasscrapberoende.blogg.se

Hej! Jag heter Camilla.Bor i villa i Vittsjö tillsammans med min man och våra 3 barn, (Nova, Neo och Li). Jobbar på Axfoods Kundsupport. Jag blev 2012 neddragen i scrapbookingträsket av min granne. *sss* Sedan dess är jag fast. :) Jag scrappar när jag får tid. Är svårt med tiden när man har tre små barn hemma, men jag TAR mig helt enkelt tid. :) Min stoooora passion inom scrapbooking är nog Magnoliastämplar. Haha! Så varje gång det kommer en ny kollektion blir man fattig. ;) Började med att måla med ProMarkerpennor men har nu gått över till DistressInk refill eller dynor. Älskar den lite mer antika stilen som man lättare får med distresserna än med ProMarkers, Önskar er en underbar dag!!!

Skåp a la Maja Design

Publicerad 2014-02-02 12:58:01 i Allmänt,

Min väninna gjorde detta skåpet så va bara tvuuuungen att testa. :) 
Alla papper är fr Maja Design. Skåpet är 30*30*30cm. Ganska klurigt att få ihop det emellanåt men till slut gick det. :) 
 
 
Det går åt MYYYCKET chipboard och mycket papper men det är värt det när det är klart. :) Sedan behöver man gångjärn (fr Roxstamps, jag har använt 6st och fäst dom med brads fr TimHolts (pysseltagen) och låset är även det fr Roxstamps. 
 
Ha en underbar dag Alla! 💖💖💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela