camillasscrapberoende.blogg.se

Hej! Jag heter Camilla.Bor i villa i Vittsjö tillsammans med min man och våra 3 barn, (Nova, Neo och Li). Jobbar på Axfoods Kundsupport. Jag blev 2012 neddragen i scrapbookingträsket av min granne. *sss* Sedan dess är jag fast. :) Jag scrappar när jag får tid. Är svårt med tiden när man har tre små barn hemma, men jag TAR mig helt enkelt tid. :) Min stoooora passion inom scrapbooking är nog Magnoliastämplar. Haha! Så varje gång det kommer en ny kollektion blir man fattig. ;) Började med att måla med ProMarkerpennor men har nu gått över till DistressInk refill eller dynor. Älskar den lite mer antika stilen som man lättare får med distresserna än med ProMarkers, Önskar er en underbar dag!!!

Bokkort till 1åring

Publicerad 2014-03-01 12:36:32 i Allmänt,

 
 
Hej!
 
Idag ska jag blogga ett bokkort som är gjort till en liten 1åring. :) 
 
Blommorna har jag kletat på lite snow effekt för att få en lite mer rustik känsla. Detta köpte jag på Mixhuset i Hässleholm. Blommorna är fr Roxstamps.se. 
 
 
Underst har jag satt en liten bit ostduk som är köpt på Pysseltagen. Sen använt de nya tagsen och stämplarna fr Roxstamps. 
Pappret i botten är den nya serien fr Bildmålarna och även det är inköpt hos pysseltagen.  :) 
 
 
Här har jag maskat ihop min favvo Tilda med det underbara molnet. :) Sen stämplat dit en av ministämplarna fr Roxstamps. Målat med distress ink refill samt dynorna. 
 
 
Insidan är klädd med papper fr maja design. I själva boken har jag printat ut en bild på kära älskade flickan och sedan penslat på crackle paint fr Tim Holtz. Spetsen som man bara MÅSTE ha är fr Pysseltagen. Textstämpleln är fr Bildmålarna. 
 
Jag hittade en mall på detta när jag googlade rundor så gör du likadant! :) 
 
Kram på er!!!!! 💖💖💖
 

Kommentarer

Postat av: marianne

Publicerad 2014-03-01 12:42:01

Jättefint kort.

Postat av: Susy

Publicerad 2014-03-01 17:47:59

Ljuvligt vackert!!!!

KRAM SUSY

Postat av: Lillian

Publicerad 2014-03-01 21:24:09

Du är så fantastiskt duktig :-)

Postat av: Cornelia

Publicerad 2014-03-06 11:02:16

Jättefint bokkort och så söt bild på tjejen själv!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela